fredag 23 maj 2014

Torsdag

I går fyllde vår vän och granne Jason 40 år :) Jag bestämde mig för att överraska med en äkta svensk gräddtårta! (De amerikanska tårtorna smakar bara socker!! - bläää) Fyllde ett lagar med marzankräm och ett lager med hemmagjord jordgubbsmousse, kladdade på lite nutella på undersidan av locket för säkerhetsskull! Tårtan blev riktigt god och väldigt uppskattat!! 

Jag har nämligen en fobi att laga mat eller baka åt andra, hahahaha, bryr mig alldelles för mycket om de gillar det jag gör eller inte. Tänk om man bjuder på något som inte smakar bra ... 



Make a wish ,,, 


... annars så njuter vi för fullt av försommaren :) Alllt har slagit ut och blivit grönt och lummigt! Känns också som att det börjar hända en del roliga saker också ... Livet går liksom framåt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar