onsdag 18 september 2013

Nytt

... så, välkommen till min nya blogg :) Har länge funderat på att starta en ny blogg eftersom jag känner att jag är färdig med den gamla men sugen på att fortsätta blogga:)
 Go Blue bloggen handlade om hur vi först kom till USA och universitetsstaden Ann Arbor där Erik började jobba på University of Michigan och jag påbörjade processen att få amerikansk sjuksköterske licens. Jag känner att mycket har förändrats sen dess - framför allt bor vi inte kvar i Ann Arbor och Erik kommer snart sluta på U of M och ett helt nytt kapitel har börjat med allt vad det innebär! Det är hög tid för en ny blogg!

2 kommentarer:

  1. I like your new blog... I understand sweedish now ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeay, Swedish is easy, nothing like Spanish ;) ... anyway, welcome to my new blog :)

      Radera