torsdag 14 november 2013

Drömshopping

I går hade jag lunchdate i Ann Arbor, efteråt bestämde vi oss för att strosa lite i det nyöppnade utomhusmallet de just öppnat - som jag helt missat?!?!?! Så går det när man flyttar. I alla fall mallet hade ett par klädaffärer med sååå snygga kläder - Madewell och Antropologie :) Brevid mallet så hade de möbelaffären Arhaus: På något vis har jag förknippat den med Art Van hahaha. Men herregud vilka möbler de hade! Helt jäkla fantastisk inredning. Allt var stort, rejält, skitsnygg design och kändes modernt - något som amerikanska möbler sällan gör enligt min uppfattning.  När vi köper hus ska jag i alla fall ha några grejer därifrån!! I går blev det endast fönstershopping :) 


8 kommentarer:

  1. Jag håller med, Madewell har så himla snygga kläder!

    Det är alltid skoj att gå i möbelaffärer och bli inspirerad. Dock blir man ju sugen på att köpa allt nytt, inte lite kul för plånboken!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar inrednning, så kul - hahaha tyvärr är ju möbler lite dyrt så det blir inte så många impulsköp ;)
      Kram

      Radera
  2. Du ser ut att trivas bra där i soffan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jäklar vilka soffor de hade :) Blev riktigt sugen. Skulle kunna ha handlat hur mycket som helst i affären, synd att de inte har IKEA priser bara ;)

      Radera
  3. Älskar den soffan du sitter i. Jäkligt synd att Antrhopologie är så himla dyrt. De har så snygga grejer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Soffan var helt underbar :) Ja Antropologie kändes lite över min budget ;) men de hade verkligen MASSOR snyggt, både kläder och inredning!

      Radera
  4. Good thing dreaming is free and window shopping is cheap. I love to have that gorgeous sectional sofa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thats true... I love the sofa too!!! its gonna be mine one of these days ;)

      Radera