lördag 18 januari 2014

Auto show 2014

 Det här med att blogga alltså, jag tycker jag skriver samma sak om och om och om igen ,,, vilket är skrämmande,,, kanske därför jag bloggar mindre och mindre ;) ?? Men det är väl så i livet, att man gör samma saker om igen - äter, jobbar (om man har tur), umgås, shoppar, älskar .... you get the picture:)

I alla fall, enda sen vi flyttade till Michigan så har vi gått på Detroits  Auto show varje år, och så även detta år. Lät bli att ta kort på alla bilarna eftersom man ytterst sällan går tillbaka och njuter av bilderna ( speciellt de 50 bilderna av motorer som Erik tagit under åren, who cares liksom)

Men här är jag i alla fall, lika snygg som alltid ;) med en snorgrön corvette i bakgrunden !



Självklart parkerar man på taket till cobo center, lika svinkallt varje år, men läckert med de halvt förfallna byggnaderna i bakgrunden!


... och en vy över Detroit, people mover och bron till Kanada skymtar i bakgrunden :) 


4 kommentarer:

  1. Jag känner också så ofta. Det blir samma om och om igen. Samtidigt är det kul att ha lite som en dagbok att titta tillbaks i plus från första början startade jag att blogga så att man kunde få en inblick i vardagslivet här borta. Men du får inte sluta blogga! Även om det blir mer sällan så skriv ändå! Här har du en trogen läsare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har helt rätt att det blir lite som en dagbok och kul att titta tillbaka i :)
      ... vad gulligt du är som gillar min blogg :) !! ... gillar att blogga, även i liten skala :) men måste nog bestämma vad syftet med bloggen är - om det är för att föra lite dagbok så gör det ju inget att det blir upprepningar :)

      Stor Kram!

      Radera
    2. Ja précis. Tycker du ska tänka det som en dagbok. Kul att visa för dina framtida barn liksom :). Eller ett ställe där man kan få utlopp och skriva precis vad man tycker och ingen kan säga något om det.

      Förresten menade att säga ovan att jag startade blogga från första början så att MAMMA skulle kunna få sig en inblick i vardagen här borta. Kramar

      Radera
    3. Hehehe, ja dagbok låter bra faktiskt :) Det värsta är att jag tycker och tänker (och gör en del) som jag inte vill skriva om för det känns för privat eller för att jag inte känner för att dela med mig ,,, fast egentligen så är det så få som läser så det kanske inte skulle göra så mycket ... ??! Har hela tiden haft svårt att hitta en vettig nivå ,,, Hehe jag gör det nog mer komplicerat än vad det är :) ... fast jäklar vad skönt det skulle vara att ha en anonym blogg ... eller kanske en riktig dagbok där man kan skriva av sig :)

      Jag började också blogga för släkt och vänner hahaha :) Jättegulligt att du ville dela med dig till din mamma ju :)

      Kram!

      Radera