fredag 27 december 2013

Jullov

Vi har tagit lite jullov så här i slutet av December ;) Erik är ledig och vi har passat på att fira jul ;) Tror jag slog mitt eget rekord i att laga gigantiska mängder med julmat - herregud!! Har gått upp 10 kg känns det som. 

Vi har även hunnit med att åka skridskor, se bilden nedan, kolla filmer och serier, just nu "House of Cards". Och om vi inte åker bort någonstans så kommer vi nog besöka gymmet varje dag. I dag tränade vi tillsammans vilket vi aldrig annars gör, men det var faktiskt mycket roligare än att träna själv - surprise! ;) 

Hoppas vi kommer få ett mysig avslut på detta år och att nästa år blir ett helt jäkla fantastiskt år ! Hoppas allt är bra med er alla och ni haft en riktigt fin jul :) 



5 kommentarer:

  1. Härligt med jullov och skridskor! Var år och dagar sedan jag åkte skridskor (tror jag fick lite nog efter att haft en pappa som var hockeytränare hela uppväxten ;) ). Gott nytt år till er! Jag håller tummarna för att 2014 blir ett fantastiskt år. Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vi åker skridskor en gång om året, jag är kass! Kul med en pappa som var hockeytränare!
      Visst blir 2014 fantastiskt!! Gott Nytt År! kram!

      Radera
  2. Tack detsamma... och Gott Nytt År :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gott Nytt År - och hoppas på ett fullständigt fantastiskt 2014 !!

      Radera