onsdag 11 december 2013

... reindeer

Jag har fått en förkärlek för renar, älgar och dalahästar ?! Jag vet, skitkonstigt, allt detta hände sen vi flyttade hit. Kan tänka mig att jag blir en sådan där konstig människa som  plockar ner en "varning för  älgskylt " och tar med som souvenir :) hahaha. I alla fall så är detta grytunderlägg, handgjort i Sverige, mitt senaste tillskott! ... Kanske får göra ett inlägg och visa hela min samling hahahaha ;) 

I alla fall så lunkar det på här i Canton, tror jag tappat lite energi någonstans på vägen. Misstänker att det kan ha med det här rätt tråkiga och svinkalla vädret och göra, det och avsaknad av struktur och motivation ... Men det är bara att rycka upp sig, står inte på innan tomten knackar på dörren ;) 


8 kommentarer:

  1. hahahah, ja, ut till skogen till mina älgar, renar och dalahästar,,,, hm älgar i alla fall ;) Och kantareller förstås, men har inte hittat några underlägg med kantareller på , eller riktiga kantareller heller för den delen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Tänk dig smörstekta på en rostad macka .... :) mmmm

      Radera
  2. Superfint grytunderlägg i alla fall! Jag har ocksp blivit tokig i såna där svenska grejer so vi flyttade hit. Dalahästkuddar och sängkläder och jag vet inte vad.. Tror det handlar om att vilja ha en anknytning till Sverige i vardagen.. Eller nåt.. Skönt att du uppdaterat nytt så jag inte behöver mötas av en orm när jag loggar in på din blogg :o

    SvaraRadera
  3. Ja du har nog rätt i det med anknytning. Sen är svensk design överlägsen också ;)

    Haahhaha, så du gillade inte ormen, näää man får lite rysningar ...

    SvaraRadera
  4. Jättefina grytlägg!!!! Har blivit likadan själv. Vill ha allt typiskt svenskt runt mig som jag tidigare inte brytt mig om ett dugg. Man har väl lite hemlängtan på sätt och vis :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det är kul med några så där väldigt typiskt svenska saker faktiskt ;)

      Radera