söndag 1 december 2013

Första Advent

Nu är November slut, och därmed Thanksgiving och Black Friday helgen över. Vi skulle ju fira Thanksgiving hos grannen och fd arbetskamraten Jason. Men eftersom vi insåg att vi hade mer plats så blev det hos oss i stället. Så vi blev sju personer sammanlagt och det blev lite knyt och så lånade vi några stolar, men himla trevligt blev det :) 
Sen kom ju Black Friday som inte blev någon jättehit, förutom att jag impulsköpte ett par skitsnygga stövletter för alldeles för mycket pengar. Men vi var överens om att jag behövde ett par sexigsa vinterskor också :) 

Nu har vi börjat sätta upp vår enda julstjärna och så ska "julbelysningen" som syns på bilden upp. Den har egentligen varit året runt belysning på de andra ställena vi bott på :) Ska bli så mysigt att piffa och pyssla inför julen!


3 kommentarer:

  1. Jag tycker annars att det är ganska piffigt när julbelysningen är sådär, över hela rummet, ner på golvet ;)

    För övrigt, snygga stövletter som man känner sig snygg i kan man inte få för många av :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha, jag vet, det är liksom enkelt och snyggt,,, lite snubbelvarning bara ;)

      Näää, antar att man inte kan ha för många stövletter ;) tror inte jag hade så många innan, så detta kommer bli bra :) Lämnade en hel del skor i Sverige, vilket var dumt!

      Radera
  2. Mysigt det ser ut. Och nej man kan verkligen inte ha för många stövletter!

    SvaraRadera